70 lat temu Detroit było symbolem rozwoju, o Dubaju nikt nie słyszał.
Dziś Detroit podupada, a Dubaj to jedno z najpotężniejszych miast. Taka jest magia promocji.
Jeśli miasto ma się rozwijać musi przyciągać inwestorów.
Jak? Przede wszystkim należy oferować przedsiębiorcom to co jest dla nich najważniejsze. Inwestorzy szukają dobrego klimatu biznesowego, dużych rynków zbytu oraz zrozumienia i wsparcia ze strony władz miasta.
Ważny jest również dostęp do wykwalifikowanych pracowników.
Miasta powinny przyciągać szkołami oraz dobrej jakości opieką zdrowotną.
Potrzebny jest też transport publiczny oraz atrakcyjna oferta kulturalna.
Polska firma stworzyła idealne rozwiązanie do promocji miast na skalę globalną.
CITYGLOBE
Inwestorzy mają ułatwione wyszukanie miejscowości, spełniającej potrzebne kryteria. Otrzymują listę miast i kontakt do osoby w danym mieście, która jest odpowiedzialna za przyciąganie i ułatwianie znalezienia się w konkretnym mieście.
Większość miast nie wie o tej platformie i używa starych metod, które wymagają ogromnych budżetów marketingowych, które w większości nie są skuteczne w przyciąganiu inwestorów zagranicznych.