Blog Jacek 'Hodża' Paciorek

Wiedza dla Wolności

RSS 2.0

Smart Business Tools – inteligentne narzędzia biznesowe

Inteligentne narzędzia biznesowe (Smart Business Tools) to systemy CRM typu ‚wszystko w jednym’ (all-in-one), zbierające informacje o Klientach, Partnerach i pozwalające nimi aktywnie zarządzać. Skuteczna komunikacja z klientami to jedno z największych wyzwań stojących przed przedsiębiorcami. Zarządzanie relacjami z klientem to fundament biznesu.

Zastosowanie pierwszorzędnego systemu CRM umożliwia właścicielom firm gromadzenie, zarządzanie i wykorzystywanie danych o Klientach, Partnerach w sposób, który może znacząco zwiększyć sprzedaż, a co za tym idzie – wypracowany zysk.

https://smartbusinesstools.com/

SmartBusiness

Najwyższej klasy systemy komunikacyjne i marketingowe dla małych przedsiębiorstw:

  • Autoresponder e-mailowy do tworzenia nieograniczonej liczby seryjnych wiadomości elektronicznych
  • Moduł mailingowy do wysyłania wiadomości elektronicznych do całej bazy danych lub do jej segmentów
  • Lejek sprzedażowy z wybraną przez użytkownika gotową zawartością
  • Kreator ankiet do gromadzenia informacji zwrotnych od klientów
  • Lista zadań do monitorowania rozmów i reakcji w mediach społecznościowych
  • Zarządzanie kontaktami – importowanie i eksportowanie kontaktów, formatowanie danych
  • Funkcja mentoringu, umożliwiająca zarządzanie wieloma subskrypcjami w ramach jednego konta
  • Transkrypcja wizytówek z funkcją automatycznego kontaktu przez e-mail
  • Półautomatyczne, seryjne wiadomości SMS/tekstowe
  • Serie poradników wideo pomagających wykorzystać w pełni potencjał systemu
  • Aplikacje webowe i mobilne
  • 100,000 jednostek SmartCredits każdego miesiąca
  • Subskrypcja na 12 miesięcy
  • Sugerowana cena detaliczna: 29,95€ miesięcznie lub 299€ rocznie
  • Łącznie z prawami do odsprzedaży

SmartTools

Najlepsze systemy do obsługi mediów społecznościowych i budowania zespołów dla profesjonalistów i osób prywatnych:

  • Autoresponder e-mailowy do tworzenia nieograniczonej liczby seryjnych wiadomości elektronicznych
  • Moduł mailingowy do wysyłania wiadomości elektronicznych do całej bazy danych lub do jej segmentów
  • Lejek sprzedażowy z wybraną przez użytkownika gotową zawartością
  • Kreator ankiet do gromadzenia informacji zwrotnych od klientów
  • Lista zadań do monitorowania rozmów i reakcji w mediach społecznościowych
  • Zarządzanie kontaktami – importowanie i eksportowanie kontaktów, formatowanie danych
  • Funkcja mentoringu, umożliwiająca zarządzanie wieloma subskrypcjami w ramach jednego konta
  • Transkrypcja wizytówek z funkcją automatycznego kontaktu przez e-mail
  • Półautomatyczne, seryjne wiadomości SMS/tekstowe
  • Serie poradników wideo pomagających wykorzystać w pełni potencjał systemu
  • Aplikacje webowe i mobilne
  • 150,000 jednostek SmartCredits każdego miesiąca
  • Subskrypcja na 12 miesięcy
  • Wartość detaliczna: €399 za roczną subskrypcję

SmartHour

Godzinne konsultacje jeden na jeden ze specjalistą ds. CRM, pomagające w pełni wykorzystać potencjał wybranego rozwiązania CRM:

  • Godzinne konsultacje jeden na jeden ze specjalistą ds. CRM
  • Kompleksowe omówienie systemu, prezentujące wszystko, co potrzeba do konfiguracji systemu
  • Porady dotyczące personalizacji systemu, aby lepiej zaspokajał potrzeby biznesowe,
  • Sugerowana cena detaliczna: 100€ za godzinną konsultację
  • Prawo do odsprzedaży produktu SmartHour

SmartCredits

W ramach każdego produktu użytkownik otrzymuje co miesiąc określoną liczbę jednostek SmartCredits:

  • Jeden akt komunikacji = jedna jednostka SmartCredit – niezależnie, czy jest to wiadomość e-mail, seria wiadomości czy wpis w mediach społecznościowych
  • Jedno powiadomienie SMS w trybie push = dwie jednostki SmartCredit
  • Jeden skan wizytówki (w tym ręczna transkrypcja i automatyczna wysyłka wiadomości e-mail) = 1.000 jednostek SmartCredit
  • Jednostki SmartCredit odnawiają się co miesiąc (niewykorzystane nie przechodzą na kolejny okres)

Korzyści systemów CRM w ramach Smart Business Tools

Baza danych klientów

  • W łatwy sposób zbieraj dane kontaktowe oraz automatycznie komunikuj się i edukuj swoich klientów.
  • Importuj dane z różnych źródeł i eksportuj je według własnych potrzeb.
  • Zapisuj dodatkowe informacje o poszczególnych kontaktach, np. preferencje czy datę kolejnego kontaktu.

Komunikacja z klientami

  • Kilkoma kliknięciami wyślij e-mail do całej bazy klientów lub do części z nich.
  • Wysyłaj comiesięczny newsletter do wszystkich zapisanych na niego klientów.
  • Wysyłaj preformatowane wiadomości SMS do całej bazy lub do jej cześci.
  • Twórz e-maile lub wiadomości SMS do automatycznego wysłania subskrybentom, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
  • Dzwoń do klientów, kontaktuj się z nimi przez Skype, korzystaj z WhatsApp, Viber lub komunikuj się głosowo tak, jak wolisz i zapisuj notatki po każdej komunikacji.
  • Z listy zadań dowiesz się do kogo zadzwonić i kiedy. Przejrzysz też wszystkie zapisane notatki dotyczące tego, o czym wcześniej rozmawialiście.
  • Twórz e-maile, wiadomości SMS i inne wiadomości tekstowe, aby edukować klientów, kontaktować się z nimi ponownie, oferować droższe rozwiązania lub automatycznie sprzedawać dodatkowe produkty po wielu dniach, tygodniach, a nawet miesiącach.

Edukacja klientów

  • Przy pomocy autorespondera obsługującego e-maile, wiadomości SMS i inne wiadomości tekstowe możesz automatycznie przekazywać klientom informacje na interesujące ich tematy. Autoresponder automatycznie rozsyła przygotowane wiadomości zgodnie z ustalonym harmonogramem od momentu wyrażenia zainteresowania ich otrzymaniem przez klientów lub zapisania ich na newsletter lub cykliczną korespondencję.
  • Autorespondery można również wykorzystać do edukowania klientów o niedawno wprowadzonych produktach i usługach, aby zwiększyć ich satysfakcję lub obniżyć koszty wsparcia. Można również przypominać im o działaniach serwisowych lub usługach, które mają na celu utrzymanie nabytego produktu w jak najlepszym stanie.

Pozyskiwanie klientów

  • Znajdź i obsługuj nowych klientów dzięki prostym stronom internetowym i funkcjach lejka sprzedażowego.
  • Lejek sprzedażowy to seria prostych stron internetowych, które pomagają edukować potencjalnych klientów o twojej działalności, a w efekcie motywują ich do podjęcia pożądanych działań, np. zarejestrowania się na newsletter, umówienia spotkania, poproszenia o wycenę lub wypełnienia ankiety.
  • Nie masz jeszcze strony internetowej? Nie ma problemu. Możesz skorzystać z naszego kreatora lejka sprzedażowego, aby samodzielnie stworzyć dla siebie prostą stronę internetową i lejek.
  • Masz już stronę internetową? Wspaniale! Zapewne zechcesz zintegrować z nią lejek sprzedażowy, aby zwiększyć możliwości zbierania danych przez obecną witrynę.
  • Skoro masz już stronę internetową i lejek sprzedażowy, dzięki nim możesz łatwo pozyskać nowych klientów. Możesz umieścić adres URL we wszystkich swoich reklamach i drukowanych materiałach reklamowych. Możesz zaoferować swoim obecnym klientom jakąś korzyść za polecenie twojego sklepu ich znajomym. Wystarczy, że skierują ich na twoją stronę lub lejek sprzedażowy. Wszystkie napływające leady mogą być opatrywane imieniem i nazwiskiem osoby polecającej, żebyś wiedział kogo wynagrodzić.

Opinie klientów

  • Nasz prosty kreator ankiet umożliwia zwrócenie się do dowolnej części twojej bazy klientów z prośbą o opinię.
  • Możesz wykorzystać go do wprowadzaniach nowych klientów do bazy danych.
  • Możesz wykorzystać go jako część lejka sprzedażowego lub do grupowania klientów.
  • Możesz tworzyć ankiety i wysyłać je pocztą elektroniczną do bazy klientów w formie łącza, aby uzyskać ich opinię.

Wyniki wdrożenia CRM

CRM to dziś niezbędne narzędzie w świecie biznesu, co potwierdzają statystyki dotyczące CRM z 2017 r. zaczerpnięte z wielu różnych źródeł:

  • ROI z CRM to ok 5 dolarów na każdego zainwestowanego dolara (Baseline)
    79% leadów nie ulega konwersji bez CRM (Pardot)
  • 30% wszystkich leadów nie kończy się sprzedażą ze względu na złe źródła danych (Cyber Sphere)
  • 26% – wartość współczynnika adopcji w przypadku CRM (Salesforce)
  • 65% – wzrost sprzedaży dzięki CRM (Innopple Technologies)
  • 41% – wzrost przychodów dzięki CRM (Trackvia)
  • 60% firm prowadzi marketing pocztą elektroniczną przy pomocy CRM (MarketingCharts.com)
  • 47% leadów obsługiwanych w systemie CRM ulega konwersji (Annuitas Group)
  • 300% – wzrost współczynnika konwersji dzięki wdrożeniu CRM (Cloudswave)
  • 40% – przyrost średniej wartości zakupów dzięki CRM (Cloudsware)
  • 24% – spadek kosztu leada dzięki CRM (Cloudsware)
  • 47% – poprawa jakości obsługi klienta dzięki CRM (Cloudsware)
  • 26% – zwiększenie retencji dzięki CRM w mediach społecznościowych (Nucleus Research)
  • 74% firm korzystających z CRM deklaruje poprawę relacji z klientami (Software Advice)

Szkolenia

http://mysmarttools.org/

Prezentacje DasEcosystem

Na naszych prezentacjach stacjonarnych poznasz DasEcosystem, pozyskasz Partnerów do społeczności NetLeaders przekazując im, z naszą pomocą, wiedzę na temat nowej kryptowaluty DasCoin oraz nowoczesnych zastosowań blockchain DasCoin.



Możesz spotkać się z nami najczęściej:
herbBrzeziny
herbGdańsk
herbGrudziądz
herbŁódź
herbOpoczno
herbWrocław
herbWarszawa

Zakup licencji NetLeaders

Skontaktuj się ze mną abyśmy ustalili czy ten biznes jest dla Ciebie, jakie może Tobie przynieść korzyści, jak go zacząć i poprowadzić.

Zastrzeżenie

Każdy biznes lub inwestycja wiążą się z ryzykiem strat.
Wkładaj tylko tyle środków ile możesz sobie pozwolić stracić !!!
PAMIĘTAJ !!! też o tym, że brak Twoich działań to również ryzyko … utraty potencjalnych zysków.

Uwaga: Projekt NetLeaders jest biznesem. W licencji kupujesz cykle, które w przyszłości zamienisz na usługi oparte o blockchain DasCoin.

Dowiedz się jak najwięcej i skalkuluj sobie jakie mogą być potencjalne zyski w oparciu o technologię blockchain oraz trend kryptowalutowy a szczególnie Aktywa Cyfrowe Digital Asset System związane z projektem NetLeaders.




https://netleaders.com/

Źródło informacji

Wszystkie informacje o społeczności NetLeaders oraz o blockchain DasCoin i kryptowalucie DasCoin pochodzą z oficjalnych źródeł (fundatorzy, dyrektorzy, strony WWW, konferencje, prezentacje itd.), zostały przygotowane na podstawie wiedzy autora zdobytej u źródła i przedstawione w najlepszej intencji w sposób odpowiadający znanej autorowi rzeczywistości.
Podstawowym źródłem informacji są oficjalne materiały.
NetLeaders
www.netleaders.com
DasCoin
www.dascoin.com
DasWallet
www.daswallet.com
DasExplorer
www.dascoinexplorer.com


Zobacz: artykuły o DasCoin

Jacek 'Hodża' Paciorek


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Cytat dnia

"Liderzy zarabiają znacznie więcej niż ich zwolennicy."
T. Harv Eker
Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie!

logoDasExchange
2018-09-06 20:28

notowania

Projekt Fenix CashFlow

Logo

Wsparcie przy zakładaniu, rejestracji oraz obsłudze księgowej spółek LTD (UK) i LLC (USA). VAT MOSS w Europie.

Kategorie na blogu

kategoria-biznes-pn
kategoria-rozwoj-osobisty-wt
kategoria-finansowy-alfabet-sr
kategoria-narzedzia-cz
kategoria-zdrowie-pt

ZASADA BOGACTWA

"Tam gdzie kieruje się uwaga, płynie energia i poprawiają się wyniki."

T. Harv Eker
"Informacja (wiedza) jest formą energii."
Jacek 'Hodża' Paciorek
2016-09-20