Blog Jacek 'Hodża' Paciorek

Wiedza dla Wolności

RSS 2.0

Jak miasta mogą walczyć o inwestorów

70 lat temu Detroit było symbolem rozwoju, o Dubaju nikt nie słyszał.

Dziś Detroit podupada, a Dubaj to jedno z najpotężniejszych miast. Taka jest magia promocji.

Jeśli miasto ma się rozwijać musi przyciągać inwestorów.

Jak? Przede wszystkim należy oferować przedsiębiorcom to co jest dla nich najważniejsze. Inwestorzy szukają dobrego klimatu biznesowego, dużych rynków zbytu oraz zrozumienia i wsparcia ze strony władz miasta.

Ważny jest również dostęp do wykwalifikowanych pracowników.

Miasta powinny przyciągać szkołami oraz dobrej jakości opieką zdrowotną.

Potrzebny jest też transport publiczny oraz atrakcyjna oferta kulturalna.

Polska firma stworzyła idealne rozwiązanie do promocji miast na skalę globalną.

CITYGLOBE

https://www.cityglobe.com/

Inwestorzy mają ułatwione wyszukanie miejscowości, spełniającej potrzebne kryteria. Otrzymują listę miast i kontakt do osoby w danym mieście, która jest odpowiedzialna za przyciąganie i ułatwianie znalezienia się w konkretnym mieście.

Większość miast nie wie o tej platformie i używa starych metod, które wymagają ogromnych budżetów marketingowych, które w większości nie są skuteczne w przyciąganiu inwestorów zagranicznych.

Jacek 'Hodża' Paciorek


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Cytat dnia

"Ludzie za to, kim są, zawsze obwiniają okoliczności. Nie wierzę w moc okoliczności. Ludzie przychodzący na ten świat wstają i poszukują takich okoliczności, jakie im odpowiadają, a jeśli takich nie znajdują, to sami je sobie tworzą."
George Bernard Shaw

logoDasExchange
2018-04-16 01:49

notowania

Projekt Fenix CashFlow

Logo

Wsparcie przy zakładaniu, rejestracji oraz obsłudze księgowej spółek LTD (UK) i LLC (USA). VAT MOSS w Europie.

Kategorie na blogu

kategoria-biznes-pn
kategoria-rozwoj-osobisty-wt
kategoria-finansowy-alfabet-sr
kategoria-narzedzia-cz
kategoria-zdrowie-pt

ZASADA BOGACTWA

"Tam gdzie kieruje się uwaga, płynie energia i poprawiają się wyniki."

T. Harv Eker
"Informacja (wiedza) jest formą energii."
Jacek 'Hodża' Paciorek
2016-09-20